Glossy Media włącza do oferty serwisy z portfela O2.pl

Glossy Media, sieć reklamy internetowej dla kobiet należąca do Agory SA, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych należących do spółki...

Glossy Media, sieć reklamy internetowej dla kobiet należąca do Agory SA, poszerzyła ofertę o dziewięć serwisów tematycznych należących do spółki O2.pl: Pudelek.pl, Kafeteria.pl, Egoisci.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl, LuxLux.pl, Snobka.pl, Kuchnia.o2.pl oraz Samosia.pl.

- Glossy Media ma w portfolio dobrze zaprojektowane produkty w kategorii, w której tradycyjnie jesteśmy mocni zarówno poprzez serwisy premium, jak i rozrywkowe o profilu kobiecym. Mariaż oferty serwisów z dotychczasowego portfolio Gazeta.pl i O2.pl pozwoli sięgać po większe budżety z rynku internetowego, ale może być też argumentem w rozmowach z klientami, którzy większość budżetów zostawiają w TV - mówi Filip Hołowczyc, dyrektor biura reklamy O2.pl.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która będzie dobierana kontekstowo. Obecnie sieć proponuje pakiety: Kobieta i lifestyle, Kobieta i dziecko, Kobieta i moda, Kobieta i kulinaria, Kobieta i zdrowie oraz Dziewczyna. Witryny wchodzące obecnie w skład portfolio Glossy Media mają łączny zasięg ponad 56 proc. w kategorii Kobieta (dane: Magapanel PBI/Gemius, październik 2008 r.). Oprócz serwisów należących do Gazeta.pl czy O2.pl sieć współpracuje m.in. z: Fotka.pl, Czasdzieci.pl, Parenting.pl, Szafa.pl, Sciaga.pl.

Sieć reklamy Glossy Media wystartowała w listopadzie 2008 r. Jest projektem segmentu internet Agory niezależnym od działu sprzedaży internetowej. (DD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.