Komfort SA rezygnuje z agencji PR, sam będzie kontaktował się z mediami

Sieć Komfort SA zmieniła dotychczasową formę kontaktu z mediami. Od początku tego roku firma kontaktuje się z redakcjami osobiście, bez...

Sieć Komfort SA zmieniła dotychczasową formę kontaktu z mediami. Od początku tego roku firma kontaktuje się z redakcjami osobiście, bez pośrednictwa agencji PR. W oficjalnym komunikacie Komfort informuje, że jego intencją ma być rzetelne informowanie kontrahentów i partnerów handlowych o podejmowanych przez zarząd spółki i jej właścicieli – fundusz Enterprise Investors - inicjatywach biznesowych. "Skutecznie możemy czynić to wyłącznie za pośrednictwem mediów" - czytamy w komunikacie.

Paweł Kozłowski z zespołu ds. marketingu i PR sklepów Komfort SA nie podaje powodów zakończenia współpracy z dotychczas obsługującą firmę agencją PR, nie chciał też podać jej nazwy. - Ten rozdział uważamy za zamknięty - powiedział Kozłowski, podkreślając, że rozwiązanie to ma charakter docelowy i nowa agencja PR nie będzie poszukiwana. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.