Powstaje kodeks dobrych praktyk freelance dla branży reklamowej

Agencja doradztwa marketingowego Rubikom oraz butik personalny IdeoHR zainicjowały powstanie kodeksu dobrych praktyk freelance. Ma on służyć tym osobom, które...

Agencja doradztwa marketingowego Rubikom oraz butik personalny IdeoHR zainicjowały powstanie kodeksu dobrych praktyk freelance. Ma on służyć tym osobom, które wybrały niezależność zawodową, i promować taką formę pracy. Promotorzy projektu uważają, że zarówno zlecający, jak i zleceniodawcy potrzebują pomocy w zakresie unormowania zasad współpracy podejmowanej często na nieformalnych zasadach.

W ciągu najbliższych dni za pośrednictwem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR wysłane będą web-ankiety obrazujące rynek freelance w Polsce.

Organizatorzy zakładają, że prace nad kodeksem zostaną zakończone w kwietniu. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.