Nową zupę grzybową Winiar wesprze kampania TV

Nestle Polska wprowadziło na rynek nową zupę instant - Smaczną Zupę grzybową z makaronem. Na opakowaniu nowego produktu, tak jak...

Nestle Polska wprowadziło na rynek nową zupę instant - Smaczną Zupę grzybową z makaronem. Na opakowaniu nowego produktu, tak jak na każdym produkcie firmy, został umieszczony tzw. Kompas Żywieniowy Nestle (wraz ze wskaźnikiem GDA), który informuje o zawartości składników odżywczych produktu.

Cała linia produktów Smaczna Zupa od lutego będzie wspierana kampanią telewizyjną prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz wybranych kanałach tematycznych. Reklamę przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Adaptację opakowania dla nowej zupy grzybowej z makaronem przygotowała agencja Althea Design. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.