Zero,2 i Media Concept przygotowały kampanię nowego SUV-a Audi

Audi debiutuje na polskim rynku z modelem Q5. W segmencie SUV-ów (aut sportowo-użytkowych) klasy średniej będzie konkurować m.in. z: BMW...

Audi debiutuje na polskim rynku z modelem Q5. W segmencie SUV-ów (aut sportowo-użytkowych) klasy średniej będzie konkurować m.in. z: BMW X3, Volvo XC60 czy Land Roverem Freelanderem. Premierze rynkowej towarzyszy kampania reklamowa w stacjach TV i prasie. Na potrzeby akcji przygotowano wsparcie ATL - adaptację filmu reklamowego oraz layouty prasowe (publikacje w prasie codziennej i magazynach). Kampania prowadzona jest pod hasłem "Technicznie perfekcyjny".

Za pomysł, koncepcję i nadzór nad kampanią odpowiada agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki, za planowanie i zakup mediów zaś - dom mediowy Media Concept. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.