Nowa woda mineralna PepsiCo zadebiutuje przed latem; możliwe przetargi
Petr Mlatecek, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers, osobiście zarządzający kategorią wody, potwierdza wprowadzenie na polski rynek przez tę firmę nowej...
Petr Mlatecek, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers, osobiście zarządzający kategorią wody, potwierdza wprowadzenie na polski rynek przez tę firmę nowej marki wody mineralnej (nieoficjalnie informowaliśmy o tych planach w DS "MMP" z 29 grudnia ub.r.). - Staramy się zwiększyć nasze udziały w każdym segmencie, woda mineralna jest jednym z nich - mówi Mlatecek.
Lunch nowej marki jest przygotowywany na nadchodzący sezon. Na tym etapie szczegóły projektu, w tym jego nazwa, nie zostały ujawnione. Nie jest też przesądzone, komu powierzona będzie obsługa nowego projektu, nie tylko reklamowa. - Jeśli chodzi o nasz nowy projekt, nie mamy jeszcze umowy z żadną agencją - powiedział Mlatecek. Dodał, że poszukiwana będzie nie tylko agencja kreatywna, ale też PR, BTL i eventowa. - Rozważamy różne możliwości - wyjaśnił Mlatecek. - Jedną z opcji, jeśli chodzi o agencję kreatywną, jest BBDO, która obsługuje naszą główną markę, ale nie jest to opcja jedyna.
W portfolio Pepsi jest marka Aqua Minerale, ale dotychczas nie zdobyła ona znaczącej pozycji rynkowej. (AMS)