POS Media Poland po rebrandingu liczy na większe zainteresowanie komunikacją in-store w br.

IMIGe Poland zmienia nazwę na POS Media Poland. Rebranding wiąże się z ujednolicaniem struktury całej grupy POS Media Europe działającej...

IMIGe Poland zmienia nazwę na POS Media Poland. Rebranding wiąże się z ujednolicaniem struktury całej grupy POS Media Europe działającej na siedmiu europejskich rynkach. POS Media Poland działa na rynku komunikacji in-store, dysponuje nośnikami w sieciach handlowych, a także innych lokalizacjach indoorowych (uczelnie, szkoły średnie, kluby fitness, baseny).

Agencja liczy, że w obliczu kryzysu w 2009 r. reklamodawcy mogą przesuwać budżety z mediów tradycyjnych w kierunku komunikacji in-store. - Już obserwujemy większe zainteresowanie reklamodawców. Budżety rosną, a nasza firma otrzymuje briefy na coraz bardziej kompleksowe kampanie - mówi Aleksander Krzyżowski, country manager POS Media Poland. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.