Projekt Przyjaciele Klienta może przerodzić się w stowarzyszenie

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) kontynuuje projekt Przyjaciele Klienta. Jest to platforma wymiany doświadczeń między firmami związanymi z obsługą klienta i...

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) kontynuuje projekt Przyjaciele Klienta. Jest to platforma wymiany doświadczeń między firmami związanymi z obsługą klienta i budowaniem lojalności.

Projekt zaczął się w grudniu ub.r. od konferencji, w lutym planowane jest kolejne seminarium poświęcone marketingowi relacji. W przedsięwzięciu uczestniczy już ponad 10 firm, głównie marketerów, ale także dostawców usług. Są to m.in.: Axa, Poczta Polska, Dell, PKO BP i Microsoft. Podmioty zaangażowane w przedsięwzięcie nie wykluczają powołania stowarzyszenia, ale żadne formalne kroki w tej sprawie nie zostały jeszcze podjęte. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.