Nowa kampania Szczecina ma zaintrygować Polaków
Szczecin wystartował z nową kampanią promującą miasto. Działania pod hasłem "Wyskocz z cynków i zaszalej" prowadzone są na outdoorze i...
Szczecin wystartował z nową kampanią promującą miasto. Działania pod hasłem "Wyskocz z cynków i zaszalej" prowadzone są na outdoorze i w internecie.
Celami kampanii są zaintrygowanie i zainteresowanie mieszkańców dużych miast Polski ofertą Szczecina na 2009 rok. Kampania outdoorowa to ponad 300 billboardów m.in. w Warszawie, we Wrocławiu, w Poznaniu i Lublinie.
Dodatkowo na stronie www.szczecin.eu stworzono specjalną podstronę, która prezentuje najważniejsze imprezy zaplanowane na 2009 rok.
Realizowana kampania outdoorowa o wartości 100 tys. zł jest nagrodą przyznaną Szczecinowi podczas II Festiwalu Promocji Miast i Regionów za I miejsce w kategorii wydarzenie specjalne w 2007 roku.
Konkurs "Złote formaty" rozgrywano w czterech kategoriach: plakat reklamowy, wydarzenie specjalne, strona internetowa oraz wydawnictwo promocyjne. Ze 103 miast do konkursu zgłoszono 213 działań promocyjnych.
Najciekawszym wydarzeniem specjalnym uznano Światowy Zlot Żaglowców zorganizowany przez Szczecin.
Fundatorem nagrody jest Grupa Ströer. (BG)