Ardo zwiększy swoją aktywność w internecie

Ardo, producent sprzętu AGD, zamierza w tym roku znacząco zwiększyć w swoich działaniach marketingowych wykorzystanie internetu - ze względu na...

Ardo, producent sprzętu AGD, zamierza w tym roku znacząco zwiększyć w swoich działaniach marketingowych wykorzystanie internetu - ze względu na dynamiczny rozwój tego kanału sprzedaży i informacji.

W najbliższym czasie marketer ma uruchomić trzy witryny internetowe, które będą różnić się przeznaczeniem. Dwie skierowane będą do konsumentów (strona ogólna Ardo oraz produkty Vintage), trzecia do partnerów handlowych.

Wysokość tegorocznego budżetu reklamowego Ardo nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że ma on być zaplanowany na bardziej efektywne działania. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.