Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining
Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining. Od pewnego czasu marka zrywa z wizerunkiem fast foodu i...
Nowe menu Pizza Hut pozycjonuje sieć w kategorii casual dining. Od pewnego czasu marka zrywa z wizerunkiem fast foodu i chce być postrzegana bardziej upmarketowo.
Podstawę nowego menu stanowią typowe dania główne, jak np. łosoś z ziołami czy zapiekane polędwiczki w piecu. W nowym menu są także propozycje zestawienia potraw z winami.
Informacje o propozycjach Pizza Hut dostępne są w restauracjach (menu, plakaty, insert promocyjny w menu, bannery) oraz na stronie www.pizzahut.pl.
Uzupełnieniem tych działań będzie kampania outdoorowa planowana na luty br. Autorem kreacji jest agencja Red8 Communications. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Nowy serwis WWW poświęcony ofercie przygotowała agencja Genero. (TW)