Nielsen: europejskie wydatki reklamowe spadły o 6 proc.

Nielsen przedstawił swój oficjalny raport na temat globalnego rynku reklamy. Analizy dotyczyły III kwartału 2008 r. Raport podaje, że w...

Nielsen przedstawił swój oficjalny raport na temat globalnego rynku reklamy. Analizy dotyczyły III kwartału 2008 r. Raport podaje, że w tym okresie rynek reklamy globalnej wzrósł o 2,9 proc. w porównaniu z sytuacją sprzed roku. Wzrost był możliwy m.in. dzięki optymistycznym danym z regionu Azji i Pacyfiku, gdzie wzrost wyniósł 7,8 proc. Rynek reklamy północnoamerykańskiej wzrósł o 3,1 proc. Znaczny spadek zanotował natomiast rynek europejski, w przypadku którego wynik jest o 5,9 proc. słabszy niż w III kwartale 2007 r. ("Media & Marketing Europe")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.