Unilever poszerza ofertę Fiksów Knorra o dwie nowe propozycje

Unilever poszerzył ofertę Fiksów Knorr o dwie nowe propozycje: Eskalopki z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym i Eskalopki schabowe w sosie...

Unilever poszerzył ofertę Fiksów Knorr o dwie nowe propozycje: Eskalopki z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym i Eskalopki schabowe w sosie serowym. Wszystkie zawierają suszone warzywa oraz zioła i warzywne lub korzenne przyprawy podkreślające smak każdej z potraw.

Na odwrocie opakowań znajdują się przepisy, które pomogą przygotować potrawę.

Sugerowana cena detaliczna to 2,81 zł.

Wprowadzenie nowego Fiksu wspiera kampania prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (m.in. Radio Zet) i na outdoorze. Pierwsza faza działań, które będą wznawiane w ciągu roku, potrwa do końca lutego.

Kreację kampanii przygotowała agencja JWT. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. (DD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.