Unilever poszerza ofertę Fiksów Knorra o dwie nowe propozycje
Unilever poszerzył ofertę Fiksów Knorr o dwie nowe propozycje: Eskalopki z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym i Eskalopki schabowe w sosie...
Unilever poszerzył ofertę Fiksów Knorr o dwie nowe propozycje: Eskalopki z kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym i Eskalopki schabowe w sosie serowym. Wszystkie zawierają suszone warzywa oraz zioła i warzywne lub korzenne przyprawy podkreślające smak każdej z potraw.
Na odwrocie opakowań znajdują się przepisy, które pomogą przygotować potrawę.
Sugerowana cena detaliczna to 2,81 zł.
Wprowadzenie nowego Fiksu wspiera kampania prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat), radiu (m.in. Radio Zet) i na outdoorze. Pierwsza faza działań, które będą wznawiane w ciągu roku, potrwa do końca lutego.
Kreację kampanii przygotowała agencja JWT. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. (DD)