ARC Rynek i Opinia będzie badać wizerunek polskich gwiazd
Instytut ARC Rynek i Opinia rozpoczął cykliczną analizę siły wizerunku polskich gwiazd w nowym badaniu Celebrity Monitor. Popularność 500 polskich...
Instytut ARC Rynek i Opinia rozpoczął cykliczną analizę siły wizerunku polskich gwiazd w nowym badaniu Celebrity Monitor. Popularność 500 polskich celebrities oceniać będzie co tydzień 274 respondentów. Opatrzony eksperckim komentarzem raport wskaże wymiary potencjału tkwiącego w osobowościach krajowego show-biznesu. Celebrity Monitor ma odpowiadać m.in. na pytania: która z gwiazd pasuje do jakich branż produktów i usług, wśród jakich grup docelowych każda z gwiazd ma największą popularność?
Wizerunek polskich gwiazd będzie badany w sposób ciągły na łącznej próbie N = 14 248 w ciągu roku. Pierwszy raport Celebrity Monitor będzie dostępny z końcem kwietnia 2009 r. (DD)