PSA wybierze dom mediowy w europejskim przetargu

PSA Peugeot Citroen, francuski koncern motoryzacyjny, rozpoczyna paneuropejski przetarg mediowy. Ma skonsolidować obsługę w jednej agencji. Obecnie dla PSA pracują...

PSA Peugeot Citroen, francuski koncern motoryzacyjny, rozpoczyna paneuropejski przetarg mediowy. Ma skonsolidować obsługę w jednej agencji. Obecnie dla PSA pracują m.in.: OMD (Rosja, Dania, Szwajcaria) i MPG (Francja, Belgia, Holandia). W Niemczech i Hiszpanii dla klienta pracuje joint venture powołane przez MPG i GroupM o nazwie 2MV.

Polski budżet mediowy PSA od kilku lat obsługuje Initiative. Jak wynika z naszych informacji, przetarg obejmie polski rynek. Wybór nowego domu mediowego ma obowiązywać od 2010 r. (JN, "BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.