Jacob's Creek w konkursie dla konsumentów funduje wyjazd do Australii
Wyborowa SA prowadzi konkurs konsumencki realizowany dla marki wina Jacob's Creek, a przygotowany przez agencję Euro RSCG Marketing House. Głównym...
Wyborowa SA prowadzi konkurs konsumencki realizowany dla marki wina Jacob's Creek, a przygotowany przez agencję Euro RSCG Marketing House. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości marki na rynku oraz zaakcentowanie jej australijskiego pochodzenia. Koncepcja i komunikacja programu zostały zbudowane wokół Australii, kraju pochodzenia wina Jacob's Creek i jednocześnie tytułu nowego filmu Baza Luhrmanna z Nicole Kidman i Hugh Jackmanem w rolach głównych, którego to marka Jacob's Creek jest oficjalnym międzynarodowym partnerem.
Każdy konsument, który zarejestrował się na stronie programu, miał możliwość zdobycia podwójnego zaproszenia na film "Australia", który w okresie świątecznym zadebiutował na ekranach polskich kin. Warunkiem odbioru nagrody było wykazanie się w kwizie wiedzą o marce Jacob's Creek, filmie i Australii. Równocześnie każdy, kto odpowiedział na pięć dodatkowych pytań oraz kupił co najmniej jedną butelkę wina Jacob's Creek, weźmie udział w walce o nagrodę główną – tygodniową wyprawę do Australii dla dwóch osób.
W ramach konkursu Euro RSCG Marketing House odpowiedzialna jest za stworzenie koncepcji programu, opracowanie jego mechaniki oraz obsługę. (AMS)