Heureka odświeża wizerunek marki sklepu Mango.pl

Agencja Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Heureka odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji online promującej sklep...

Agencja Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Heureka odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, kreację oraz realizację komunikacji online promującej sklep pod hasłem "Mango. Więcej z życia". Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ub.r. znajduje się w portfolio Grupy TVN. W komunikacji internetowej wykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraz e-mailing. Twarzą Mango jest Agnieszka Rylik, główna bohaterka hostu wideo wykorzystywanego w kampanii. Za zakup mediów odpowiada SchNET. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.