L'Oreal stawia na promocję bezpośrednią nowego kosmetyku La Roche-Posay
L'Oreal Polska wprowadza na rynek dermokosmetyk Rosaliac XL Riche marki La Roche-Posay. Jest to krem nawilżający przeznaczony do pielęgnacji skóry...
L'Oreal Polska wprowadza na rynek dermokosmetyk Rosaliac XL Riche marki La Roche-Posay. Jest to krem nawilżający przeznaczony do pielęgnacji skóry ze skłonnością do zaczerwienień i rozszerzonych naczynek. Grupą docelową produktu są kobiety w wieku 20-40 lat.
Głównym miejscem promocji Rosaliac XL Riche będą gabinety dermatologiczne. Przewidziano także działania promocyjne na terenie aptek oraz w internecie. Za kreację materiałów reklamowych odpowiada agencja Malum, animacje w punktach sprzedaży prowadzone są przez dermokonsultantki L'Oreal. Firma ze względu na strategię marki nie planuje działań reklamowych w standardowych mediach. (JD)