Złoty Melon dla Y&R od WOŚP za badanie marki

Podczas XVII finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Beata Mońka, chairman & CEO Young & Rubicam Brands Warszawa, oraz Marek Staniszewski,...

Podczas XVII finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Beata Mońka, chairman & CEO Young & Rubicam Brands Warszawa, oraz Marek Staniszewski, dyrektor zarządzający BAV Consulting, otrzymali wyróżnienia w postaci Złotego Melona od Jerzego Owsiaka.

BAV Consulting, struktura doradcza w Young & Rubicam Brands, za pomocą badania Brand Asset Valuator wykonała analizę, w której porównano kondycję marki WOŚP z innymi markami organizacji charytatywnych w 50 krajach monitorowanych badaniem Brand Asset Valuator.

Staniszewski i Mońka zadeklarowali, że marka WOŚP będzie badana w każdej fali BAV, a pełne analizy i raporty przekazywane będą fundacji bez pobierania jakichkolwiek opłat. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.