Beko zwiększa budżet reklamowy o 20 proc.
Beko, producent sprzętu AGD, zwiększy tegoroczny budżet reklamowy o 20 proc. w stosunku do wydatków poniesionych w roku ubiegłym. Podobnie...
Beko, producent sprzętu AGD, zwiększy tegoroczny budżet reklamowy o 20 proc. w stosunku do wydatków poniesionych w roku ubiegłym.
Podobnie jak w latach ubiegłych głównym kanałem komunikacji marketera będzie telewizja. Kontynuowane będą też kampanie w stacjach radiowych, co ma pozwolić utrwalić charakterystyczną melodię wykorzystywaną w spotach i dżinglach reklamowych "...Ooo Beko...".
Michał Grzeliński, regional marketing & product manager Poland-Hungary-Czech-Slovakia w Beko, zapowiada rozszerzenie komunikacji o kilka pism lifestyle'owych i wnętrzarskich oraz o reklamy w portalach internetowych poświęconych wyposażeniu wnętrz.
Główne działania reklamowe firmy w tym roku skoncentrują się przede wszystkim na promowaniu pralek i lodówek. - Zamierzamy wspierać także sprzęt do zabudowy oraz zmywarki i kuchnie - mówi Grzeliński. Celami tegorocznej komunikacji są: zwiększenie udziałów rynkowych, zwiększanie świadomości percepcji marki oraz utrwalanie wizerunku marki jako brandu będącego idealną propozycją dla rodzin.
Beko zamierza w tym roku rozszerzać gamę urządzeń energooszczędnych. W ofercie firmy pojawią się też pralki, lodówki i inne urządzenia do zabudowy.
W zakresie kreacji Beko współpracuje z agencją TBWA, w zakresie planowania i zakupu mediów - z Media Direction OMD, w zakresie public relations - z PR Multi Communications. (BG)