Danone będzie redukować emisję dwutlenku węgla przy produkcji swoich marek
Danone Polska zgodnie z globalnymi założeniami koncernu planuje w ciągu dwóch lat całkowite wyeliminowanie emisji dwutlenku węgla z produkcji głównych...
Danone Polska zgodnie z globalnymi założeniami koncernu planuje w ciągu dwóch lat całkowite wyeliminowanie emisji dwutlenku węgla z produkcji głównych marek takich jak Activia i Actimel i bardzo ograniczyć jego emisję w przypadku innych produktów. - Chcemy, by nasze produkty były przyjazne środowisku - to tzw. łańcuch wartości Danone, co oznacza ekologiczne postępowanie już na etapie karmienia krów poprzez transport, produkcję opakowań, obróbkę materiałów, recykling opakowań itp. - mówi Przemysław Pohrybieniuk, dyr. ds. relacji zewnętrznych i zrównoważonego rozwoju Danone Polska. Według niego polski konsument przy zakupach bardziej kieruje się ceną aniżeli ekologią, ale młodsze pokolenie jest zdecydowanie bardziej proekologiczne. - Dla przyszłych konsumentów ekologia będzie istotnym elementem podczas podejmowania procesów zakupowych - mówi Pohrybieniuk.
Program Danone na razie nie jest komunikowany. - Chcemy go najpierw wdrożyć - mówi Pohrybieniuk, ale dodaje, że niebawem będzie to istotny element komunikowania marek z portfolio koncernu. (AMS)