Chio Chips będzie mieć nowe opakowania i identyfikację - trwa przegląd agencji

The Lorenz Bahlsen Snack-World prowadzi przegląd agencji pod kątem wyboru partnera, który opracowałby nowe opakowania i identyfikację wizualną marki Chio...

The Lorenz Bahlsen Snack-World prowadzi przegląd agencji pod kątem wyboru partnera, który opracowałby nowe opakowania i identyfikację wizualną marki Chio Chips. Nie wiadomo, czy jest po pierwszy etap przygotowujący markę Chio do relaunchu i czy kolejnym etapem będzie wybór agencji strategicznej i kreatywnej. W trakcie przeglądu agencji zmieniły się bowiem warunki przetargu. Początkowo zadaniem agencji miało być przygotowanie spotu telewizyjnego przypominającego konsumentom tę od wielu lat niereklamowaną markę. Ostatecznie jednak agencje zostały poproszone o projekty opakowań.

Alina Pertek, dyrektor marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World, nie chciała tych doniesień skomentować, choć potwierdziła, że spotkania z agencjami są prowadzone. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.