AmRest zmieni zasady współpracy z agencjami w roku 2009
AmRest w najbliższym czasie ma zamiar rozpisać przetarg mający na celu wybranie agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, która zajmie się strategią...
AmRest w najbliższym czasie ma zamiar rozpisać przetarg mający na celu wybranie agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, która zajmie się strategią i realizacją działań we wszystkich kanałach dotarcia innych niż ATL (przede wszystkim telewizja). W najbliższych kilku tygodniach firma planuje dokonanie analizy rynku agencyjnego i zaproszenie wybranych do przetargu, którego zakończenie planuje w I kwartale br.
- Odczuwamy coraz wyraźniejszą potrzebę współpracy z jedną agencją. Ważna dla nas będzie zdolność połączenia przez jedną agencję typowo prosprzedażowych umiejętności tworzenia skutecznych materiałów POSM ze znajomością nowoczesnych technologii (internet, mobile marketing) dających możliwość wzbogacenia doświadczenia klienta w restauracji i poza nią – uważa Tomasz Piotrowski, dyrektor marketingu Quick Service Restaurants w AmRest.
Dotychczas projekty komunikacyjne dla AmRest realizowały m.in. agencje Genero i Red8, które również będą zaproszone do planowanego przetargu. (AMS)