Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z Naszą Klasą

Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z portalem społecznościowym Nasza Klasa. - Będzie to innowacyjny projekt oparty na dotarciu do...

Coca-Cola Poland Services będzie strategicznie współpracować z portalem społecznościowym Nasza Klasa. - Będzie to innowacyjny projekt oparty na dotarciu do ściśle określonej grupy docelowej na podstawie ich profili - mówi Mikołaj Ciaś, brand manager odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola. Wiadomo, że współpraca dotyczy promocji długofalowego programu lojalnościowego adresowanego do rodzin – Zapunktowani.pl, jednak Mikołaj Ciaś na razie nie zdradza bliższych szczegółów.

Według badania PBI Megapanel Nasza Klasa jest obecnie czwartą pod względem zasięgu witryną w Polsce. Oferuje ona ponad 53-procentowy zasięg i ponad 8,5 mln real users (dane z października ub.r.).

W akcji Zapunktowani.pl Coca-Cola współpracuje z agencjami: Publicis, Starcom i K2 Internet. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.