Procter & Gamble chce dotrzeć do klientów sieci Tesco

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała dla Procter & Gamble kolejną edycję programu skierowanego do kobiet robiących zakupy w sieci Tesco pod...

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała dla Procter & Gamble kolejną edycję programu skierowanego do kobiet robiących zakupy w sieci Tesco pod nazwą "Sekrety pielęgnacji". Składają się na niego: poradnik o tematyce związanej z dbaniem o urodę, strona www.sekretypielegnacji.pl, materiały POS w sklepie oraz liczne konkursy dla klientek.

Do 7. już edycji "Sekretów pielęgnacji" 4Frame pozyskało wydawnictwo G+J Polska jako partnera programu, co ma zapewnić lepszą komunikację z klientkami Tesco. Na łamach bieżącego numeru poradnika znajdują się konkursy, w których można wygrać prenumeratę miesięcznika "Claudia", laptopy oraz kosze kosmetyków P&G. 4Frame odpowiada za kreację, zarządzanie projektem i egzekucję oraz produkcję materiałów komunikacyjnych. Agencja po wygranym przetargu w czerwcu 2008 r. jest agencją strategiczną P&G w obszarze shopper marketingu. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.