Hard & Smart autorem projektu dla Muzeum Narodowego

Agencja reklamowa Hard & Smart przygotowała kampanię promującą zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu. Działania pod hasłem "Sztuka, pamięć, miejsce" potrwają...

Agencja reklamowa Hard & Smart przygotowała kampanię promującą zbiory Muzeum Narodowego w Poznaniu. Działania pod hasłem "Sztuka, pamięć, miejsce" potrwają do końca stycznia br.

Celem kampanii jest przypomnienie poznaniakom i gościom odwiedzającym miasto o istnieniu ważnego kulturotwórczego miejsca, jakim jest Muzeum Narodowe. Intencją działań promocyjnych jest zaproszenie do odwiedzania ekspozycji wszystkich oddziałów muzeum, których jest aż dziewięć, i podkreślenia ich jedności.

W ramach kampanii agencja opracowała od strony graficznej: 24-stronicowy folder o muzeum (wszystkich oddziałach), wielkie formaty eksponowane na budynkach oddziałów muzeum, plakaty, citylighty, bannery internetowe, slajdy promujące emitowane przed filmami w Multikinie oraz stronę internetową.

Dystrybucja materiałów promocyjnych odbywa się poprzez: Centrum Informacji Turystycznej, poznańskie uczelnie oraz hotele. Patronat medialny nad akcją objęli: Allegro.pl, AMS, "Głos Wielkopolski - Polska The Times", Radio Merkury, IKS i Rong Long Luck.

Hard & Smart przygotował kampanię w ramach partnerstwa z Muzeum Narodowym w Poznaniu. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.