Reklama Alka-Prim na kanapkach w biurowcach

Agencja reklamowa Brainshop U-boot wspólnie z domem mediowym Universal McCann przygotowały niestandardową kampanię dla preparatu Alka-Prim z portfolio Polpharmy. Na zestawach...

Agencja reklamowa Brainshop U-boot wspólnie z domem mediowym Universal McCann przygotowały niestandardową kampanię dla preparatu Alka-Prim z portfolio Polpharmy. Na zestawach śniadaniowych i obiadowych sprzedawanych w wybranych biurowcach w Warszawie umieszczono naklejki z hasłem "Na poimprezowy ból głowy!“ oraz logo marki Alka-Prim. Budżet działań nie został ujawniony. Kampanię zaplanowano na okres karnawału. Projekt koordynowany jest przez dział Brainshop U-boot, który zajmuje się nowymi mediami. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.