Edelman i Weber Shandwick będą pracować dla Discovery

Discovery Networks Central Europe, nadawca kanałów tematycznych, rozpoczyna współpracę z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz...

Discovery Networks Central Europe, nadawca kanałów tematycznych, rozpoczyna współpracę z polskim biurem Weber Shandwick w zakresie działań PR korporacyjnego oraz z agencją Edelman w obszarze PR programowego. W przypadku Weber Shandwick umowa między firmami obowiązywać będzie na czas nieokreślony po sukcesie, jakim w opinii Discovery Networks było nagłośnienie przez Weber Shandwick wyników badania postaw młodych mężczyzn w Europie "Species - praktyczny przewodnik po świecie młodych mężczyzn", ubiegłorocznego projektu nadawcy.

Agencja Edelman została wyłoniona w drodze przetargu. Umowa dotycząca współpracy i obejmuje rok 2009. Agencja Weber Shandwick odpowiada za koordynację pracy biura prasowego Discovery Networks Central Europe, doradztwo w zakresie strategii korporacyjnej oraz dodatkowo zajmie się komunikacją korporacyjną kanału Discovery Historia. Polskie biuro Weber Shandwick koordynować będzie działania z zakresu PR korporacyjnego dla Discovery Networks w regionie Europy Środkowej – na rynkach: czeskim i węgierskim, gdzie Discovery współpracuje z lokalnymi biurami Weber Shandwick oraz na rynku słowackim, na którym za wsparcie działań Discovery w tym obszarze odpowiada afiliowana przy Weber Shandwick agencja PRime Time. Obsługą klienta w Polsce w ramach Weber Shandwick zajmie się zespół pod kierownictwem Andrzeja Godewskiego, partnera zarządzającego spółką, oraz Agnieszki Szmit, account directora, którzy będą współpracować z Moniką Kinal, corporate communications managerem Discovery Networks Central Europe. Z kolei agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługę public relations kanałów wchodzących w skład portfolio Discovery Networks w Polsce: Discovery Channel, Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel & Living, Discovery HD oraz Animal Planet. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie projektów w ramach PR programowego, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego. Prace dla klienta prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Małgorzaty Drabczyk, senior account executive. Ze strony Discovery za PR programowy oraz marketing odpowiada Emilia Dadacz. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.