FedEx redukuje wydatki na marketing o 25 proc.

Globalna firma kurierska FedEx zamierza w 2009 r. zmniejszyć inwestycje na działania marketingowe przynajmniej o 25 proc. Decyzję tę tłumaczy...

Globalna firma kurierska FedEx zamierza w 2009 r. zmniejszyć inwestycje na działania marketingowe przynajmniej o 25 proc. Decyzję tę tłumaczy słabą sytuacją ekonomiczną w Stanach Zjednoczonych. O redukcji poinformował na blogu firmowym Mike Glenn, executive vice-president for market development FedEx. Wiadomo między innymi, że marketer znacznie obniżył wydatki na reklamę w telewizji oraz wycofał się z reklamy wokół finału Super Bowl. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.