Commercial Union zachęca internautów do wyboru funduszu emerytalnego

Commercial Union prowadzi internetową kampanię wizerunkową funduszu emerytalnego z wykorzystaniem marketingu wirusowego. Działania pod hasłem "Nie daj się wylosować" potrwają...

Commercial Union prowadzi internetową kampanię wizerunkową funduszu emerytalnego z wykorzystaniem marketingu wirusowego. Działania pod hasłem "Nie daj się wylosować" potrwają do połowy stycznia. Na ich potrzeby powstały trzy filmy i strona internetowa. Kreację kampanii przygotowała agencja Harder & Harder. Media zaplanował i kupił internetowy dom mediowy ACR. Stronę WWW przygotowała agencja E_misja Interactive 360.

Koncept kreatywny opiera się na postaci pani Marzeny Losującej skupiającej w sobie wszystkie cechy złej i bezdusznej urzędniczki, która na swoim blogu w zabawny sposób opowiada o tym, jak steruje losem przyszłych emerytów. - Celami tych działań są zwiększenie świadomości funduszu emerytalnego Commercial Union wśród młodych Polaków, edukacja w zakresie wyboru funduszu emerytalnego oraz budowanie silnego wizerunku marki Commercial Union - mówi Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Commercial Union Polska.

Działania wsparte są konkursem pod hasłem "Warto wiedzieć, co wybierasz", w którym zadaniem uczestników jest przygotowanie grafiki na temat promowanej akcji. (DD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.