AdMob chce mierzyć skuteczność reklam w iPhonie

Sieć reklamy mobilnej AdMob przygotowała narzędzie do pomiaru klikalności na reklamy emitowane w telefonach iPhone. Marketerzy będą mieli dostęp do...

Sieć reklamy mobilnej AdMob przygotowała narzędzie do pomiaru klikalności na reklamy emitowane w telefonach iPhone. Marketerzy będą mieli dostęp do danych na temat działań reklamowych adresowanych do 8,4 mln użytkowników. Zdaniem Jasona Spera, vicepresidenta i general managera AdMob w Ameryce Północnej, tego typu analizy pozwolą na dotarcie do bardziej precyzyjnej informacji, która ma pozwolić na optymalizację kosztów takich inwestycji komunikacyjnych. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.