Do sieci reklamowej BizOn Media dołączyły nowe witryny

Z początkiem roku do sieci reklamowej BizOn Media należącej do ARBOmedia Polska dołączyły witryny Grupy Bankier.pl, serwis E-prawnik.pl należący do...

Z początkiem roku do sieci reklamowej BizOn Media należącej do ARBOmedia Polska dołączyły witryny Grupy Bankier.pl, serwis E-prawnik.pl należący do Grupy Money.pl oraz wortal o mediach Wirtualnemedia.pl. Łączny miesięczny zasięg serwisów wynosi 2,2 mln użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, październik 2008 r.).

Nowe strony w ofercie sieci BizOn Media wzmocniły m.in.: pakiety MSP, top management oraz giełda i finanse.

- Analiza wyników badania Megapanel PBI/Gemius pokazuje, że dzięki współpracy z nowymi partnerami od stycznia 2009 r. BizOn Media stał się największym w Polsce oferentem powierzchni w serwisach biznesowych. Według badania zasięg naszej sieci po uwzględnieniu nowych podmiotów wynosi ponad 5,1 mln internautów, przewyższając o ok.1,85 mln zasięg biznesowej oferty sieci Ad.net – skomentował Rafał Szychowski, dyrektor zarządzający BizOn Media.

Bankier.pl rozszerzył swoją współpracę z siecią BizOn Media, przenosząc do niej wszystkie swoje witryny (w 2008 r. w sieci BizOn Media były witryny: Pit.pl, Vat.pl i Twoja-firma.pl, a witryny Bankier.pl. Prnews.pl i Mojeauto.pl obsługiwała sieć Ad.net). Bankier.pl sprzedaje swoją powierzchnię reklamową również we własnym zakresie.

Zarząd Bankier.pl SA szacuje, że minimalna wartość kontraktu wyniesie prawie 4,9 mln zł, a ogólne wpływy z sieci reklamowych będą w tym roku o ok. 20 proc. wyższe niż w 2008 r.

Portal E-prawnik.pl również był dotychczas obsługiwany przez sieć Ad.net. (TWI)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.