Nałęczowianka przyciąga dzieci wizerunkiem zwierząt

Przygotowana z myślą o dzieciach Nałęczowianka Junior ma stanowić alternatywę dla słodkich napojów, a przyciągać poprzez atrakcje na etykiecie.

Nestle Waters Polska rozszerzyło portfolio Nałęczowianki o wariant dla dzieci. Do picia Nałęczowianki Junior mają zachęcać kolorowe etykiety ze zwierzątkami znanymi z telewizyjnego spotu.

Zdaniem Ewy Stasiak, senior brand managera Nałęczowianki, dla wielu dzieci picie wody jest po prostu nudne. Łamigłówki i gry umieszczone na rewersie etykiety mają zachęcić je do sięgnięcia po wodę zamiast po tuczące słodkie napoje.

Nałęczowianka Junior jest dostępna w butelce o pojemności 0,33 l, jej sugerowana cena wynosi 1,45 zł. Na tym etapie marketer nie planuje wsparcia marketingowego dla produktu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.