"Avanti" rozdaje diamentowe pierścionki

W urodzinowym wydaniu miesięcznika „Avanti” ogłoszony został konkurs, w którym czytelniczki mogą wygrać pierścionki z diamentem.

„Avanti” zadebiutowało na rynku w marcu 2004 r. i jest pierwszym samodzielnym magazynem shoppingowym w Polce, poświęconym modzie i urodzie, prezentującym aktualne kolekcje wraz z cenami i adresami sklepów. Średnia sprzedaż „Avanti” w roku 2008 to 175,9 tys. egz. (rozpowszechnianie płatne, ZKDP).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W specjalnym konkursie zorganizowanym z okazji jubileuszu magazynu czytelniczki „Avanti” mogą wygrać pierścionki z diamentem ufundowane przez firmę Apart. Tematami kwietniowego wydania są m.in.: najmodniejsze spódnice mini, buty na platformie, kolorowe biustonosze push-up. Redakcja miesięcznika zaprasza również do udziału w dwóch ostatnich etapach akcji Mistrzostwa Polski w Zakupach Avanti i MasterCard. Wielki finał konkursu odbędzie się 4 kwietnia w Złotych Tarasach w Warszawie, a łączna pula nagród finału wynosi 24 tys. zł.

Nowe wydanie magazynu „Avanti”, dostępne w sprzedaży od 27 marca, promowane będzie w telewizji, prasie, radiu, internecie, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Spoty reklamowe przygotował dział marketingu czasopism Agory, agencja Polymus i studio Badi-Badi, a mediaplan opracował dom mediowy Starlink.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.