Pysio kusi dzieciaki naklejkami z dinozaurami

Agros Nova, producent m.in. napojów dla dzieci marki Pysio, z okazji wprowadzenia wariantu bez cukru przygotował specjalną promocję - do kupna soków zachęca dzieci kolorowymi naklejkami z dinozaurami.

Szklane butelki napojów zostały zaopatrzone w innowacyjne etykiety foliowe. Na ich wewnętrznej stronie znajdują się dwie naklejki z dinozaurami. Cała kolekcja liczy 40 kolorowych, wysokiej jakości naklejek pokazujących prehistoryczne gady. Towarzyszą im ciekawostki o prezentowanych dinozaurach. Całą kolekcję dzieci będą mogły wkleić do specjalnego albumu, w którym  znajdują się najważniejsze informacje o dinozaurach, podane w przystępnej i lekkiej formie. Albumy będą dostępne w opakowaniach promocyjnych w hipermarketach oraz wybranych sklepach kanału tradycyjnego, w prasie dziecięcej oraz w specjalnych zestawach podarunkowych dystrybuowanych w przedszkolach. Album można również wydrukować ze strony internetowej Pysio.pl (która na czas akcji zmieniła szatę graficzną).

Za projekt etykiet, albumów i materiałów POS odpowiadała agencja CzteryCzwarte, a za projekt i wykonanie strony internetowej agencja interaktywna Venti.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.