Altadis wprowadza Spike 24 ze wsparciem agencji MRM/Momentum
Altadis wprowadził na rynek nową odmianę papierosów Spike w opakowaniu 24 sztuki. Do tej pory produkt był dostępny jedynie w...
Altadis wprowadził na rynek nową odmianę papierosów Spike w opakowaniu 24
sztuki. Do tej pory produkt był dostępny jedynie w paczce 30 sztuk. Celem
wprowadzenia nowej wersji jest wyróżnienie się od konkurencji (jedyna taka paczka
na rynku) oraz stworzenie bardziej poręcznego opakowania, zbliżonego wymiarami
do standardowej paczki 20 papierosów. Premiera rynkowa jest wsparta materiałami
POS, materiałami dla detalistów, reklamą w prasie handlowej oraz konkursem
konsumenckim, w którym obok nagród głównych przewidziano 41 tys. nagród
gwarantowanych. Celem konkursu - obok informacji o produkcie - jest także
tworzenie bazy danych. Informacja o akcji znajduje się wewnątrz paczek
papierosów. Planowany jest także mailing informacyjny do 25 tys. palaczy marki
Spike i 50 tys. palaczy brandów konkurencyjnych, przede wszystkim L&M Philipa
Morrisa. Akcje wspierające wprowadzenie Spike 24 przygotowała agencja marketing
services MRM/Momentum, w obsłudze technicznej konkursu pomaga agencja DCN
Direct. Marka Spike należy do średniego segmentu cenowego. (TW)