Altadis wprowadza Spike 24 ze wsparciem agencji MRM/Momentum

Altadis wprowadził na rynek nową odmianę papierosów Spike w opakowaniu 24 sztuki. Do tej pory produkt był dostępny jedynie w...

Altadis wprowadził na rynek nową odmianę papierosów Spike w opakowaniu 24

sztuki. Do tej pory produkt był dostępny jedynie w paczce 30 sztuk. Celem

wprowadzenia nowej wersji jest wyróżnienie się od konkurencji (jedyna taka paczka

na rynku) oraz stworzenie bardziej poręcznego opakowania, zbliżonego wymiarami

do standardowej paczki 20 papierosów. Premiera rynkowa jest wsparta materiałami

POS, materiałami dla detalistów, reklamą w prasie handlowej oraz konkursem

konsumenckim, w którym obok nagród głównych przewidziano 41 tys. nagród

gwarantowanych. Celem konkursu - obok informacji o produkcie - jest także

tworzenie bazy danych. Informacja o akcji znajduje się wewnątrz paczek

papierosów. Planowany jest także mailing informacyjny do 25 tys. palaczy marki

Spike i 50 tys. palaczy brandów konkurencyjnych, przede wszystkim L&M Philipa

Morrisa. Akcje wspierające wprowadzenie Spike 24 przygotowała agencja marketing

services MRM/Momentum, w obsłudze technicznej konkursu pomaga agencja DCN

Direct. Marka Spike należy do średniego segmentu cenowego. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.