Microsoft rozpisał przetarg PR na kompleksową obsługę
Microsoft jest w trakcie wyboru agencji PR, która zajęłaby się kompleksową obsługą tej firmy w zakresie komunikacji PR. Nie ujawniono...
Microsoft jest w trakcie wyboru agencji PR, która zajęłaby się kompleksową obsługą
tej firmy w zakresie komunikacji PR. Nie ujawniono listy zaproszonych do przetargu
agencji. Monika Kretowicz, PR manager Microsoftu, powiedziała, że agencje musiały
spełnić następujące warunki progowe: znać problemy i możliwości branży IT,
wykazać się brakiem współpracy z konkurentami Microsoftu, wykazać się
sukcesami w dziedzinie działań PR, ujawnić przykłady działań związanych z
zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi, a także określić plany rozwojowe na
najbliższą przyszłość. Agencje poproszono także o zaprojektowanie kampanii PR dla
Microsoftu. Zakończenie przetargu ma nastąpić pod koniec kwietnia br. Od kilku lat
Microsoft jest obsługiwany w zakresie PR przez agencję Sigma International. (MKS)