Microsoft rozpisał przetarg PR na kompleksową obsługę

Microsoft jest w trakcie wyboru agencji PR, która zajęłaby się kompleksową obsługą tej firmy w zakresie komunikacji PR. Nie ujawniono...

Microsoft jest w trakcie wyboru agencji PR, która zajęłaby się kompleksową obsługą

tej firmy w zakresie komunikacji PR. Nie ujawniono listy zaproszonych do przetargu

agencji. Monika Kretowicz, PR manager Microsoftu, powiedziała, że agencje musiały

spełnić następujące warunki progowe: znać problemy i możliwości branży IT,

wykazać się brakiem współpracy z konkurentami Microsoftu, wykazać się

sukcesami w dziedzinie działań PR, ujawnić przykłady działań związanych z

zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi, a także określić plany rozwojowe na

najbliższą przyszłość. Agencje poproszono także o zaprojektowanie kampanii PR dla

Microsoftu. Zakończenie przetargu ma nastąpić pod koniec kwietnia br. Od kilku lat

Microsoft jest obsługiwany w zakresie PR przez agencję Sigma International. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.