Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę Grupy Lotos

Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos, której tegoroczny budżet mediowy szacowany jest na 7-9...

Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos,

której tegoroczny budżet mediowy szacowany jest na 7-9 mln zł. Do tej pory jedna

ze spółek należących do Grupy Lotos - Lotos Oil SA - była obsługiwana w zakresie

planowania i zakupu mediów przez Brand Connection. Agencja ta brała udział w

przetargu podobnie jak Initiative Warszawa, Media Planning Group i Optimum Media

OMD. "O naszym wyborze zdecydowało kilka czynników: kompetencja,

profesjonalizm, pakiet usług i aspekty cenowe, jakie zaproponował nam dom

mediowy Optimum Media OMD" - powiedziała Anna Wensierska, kierownik działu

promocji Grupy Lotos SA. Wensierska nie ujawniła, na jaki okres zostanie podpisana

umowa z Optimum Media OMD. Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że na jednym z

etapów przetargu wątpliwości klienta wzbudziły koszty zaproponowane przez jeden

z domów mediowych. Firma poprosiła stacje telewizyjne o ponowne potwierdzenie

tych kosztów, co było jednym z powodów przedłużania się procedur przetargowych.

Wensierska nie chciała komentować tej sytuacji ani ujawniać nazwy agencji, której

to dotyczyło. Obecnie w zakresie strategii i kreacji dla marki Lotos Oil firma Lotos

Oil SA współpracuje z agencją reklamową Ad Fabrika/FCB. Grupa Lotos SA (dawniej

Rafineria Gdańska SA) to drugi pod względem wielkości producent i dystrybutor

paliw w Polsce. Powstanie Grupy Lotos zakończyło w 2003 r. proces

restrukturyzacji korporacyjnej i organizacyjnej, w trakcie którego powstało pod

nazwą Lotos Oil osiem spółek-córek oraz dwie spółki handlowe. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.