Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę Grupy Lotos
Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos, której tegoroczny budżet mediowy szacowany jest na 7-9...
Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy Lotos,
której tegoroczny budżet mediowy szacowany jest na 7-9 mln zł. Do tej pory jedna
ze spółek należących do Grupy Lotos - Lotos Oil SA - była obsługiwana w zakresie
planowania i zakupu mediów przez Brand Connection. Agencja ta brała udział w
przetargu podobnie jak Initiative Warszawa, Media Planning Group i Optimum Media
OMD. "O naszym wyborze zdecydowało kilka czynników: kompetencja,
profesjonalizm, pakiet usług i aspekty cenowe, jakie zaproponował nam dom
mediowy Optimum Media OMD" - powiedziała Anna Wensierska, kierownik działu
promocji Grupy Lotos SA. Wensierska nie ujawniła, na jaki okres zostanie podpisana
umowa z Optimum Media OMD. Z nieoficjalnych informacji wiadomo, że na jednym z
etapów przetargu wątpliwości klienta wzbudziły koszty zaproponowane przez jeden
z domów mediowych. Firma poprosiła stacje telewizyjne o ponowne potwierdzenie
tych kosztów, co było jednym z powodów przedłużania się procedur przetargowych.
Wensierska nie chciała komentować tej sytuacji ani ujawniać nazwy agencji, której
to dotyczyło. Obecnie w zakresie strategii i kreacji dla marki Lotos Oil firma Lotos
Oil SA współpracuje z agencją reklamową Ad Fabrika/FCB. Grupa Lotos SA (dawniej
Rafineria Gdańska SA) to drugi pod względem wielkości producent i dystrybutor
paliw w Polsce. Powstanie Grupy Lotos zakończyło w 2003 r. proces
restrukturyzacji korporacyjnej i organizacyjnej, w trakcie którego powstało pod
nazwą Lotos Oil osiem spółek-córek oraz dwie spółki handlowe. (PR)