ESI Distribution prowadzi przetarg na obsługę marki Nałęczowianka

ESI Distribution prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki Nałęczowianka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Agnieszka Ceglarz, product manager marki Nałęczowianka, była nieosiągalna....

ESI Distribution prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki Nałęczowianka,

dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Agnieszka Ceglarz, product manager marki

Nałęczowianka, była nieosiągalna. Obecnie budżet strategiczno-kreacyjny obsługuje

agencja reklamowa Leo Burnett. Wydatki reklamowe ESI Distribution na tę markę

wyniosły w ub.r. 10,8 mln zł według danych Expert Monitora. ESI Distribution należy

do koncernu Nestlé, który w zakresie zakupu i planowania mediów współpracuje z

domem mediowym Universal McCann. Poza Nałęczowianką ESI Distribution zajmuje

się dystrybucją marek: Mazowszanka, Perrier, Vittel, Sanpellegrino. (MM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.