ESI Distribution prowadzi przetarg na obsługę marki Nałęczowianka
ESI Distribution prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki Nałęczowianka, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Agnieszka Ceglarz, product manager marki Nałęczowianka, była nieosiągalna....
ESI Distribution prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki Nałęczowianka,
dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Agnieszka Ceglarz, product manager marki
Nałęczowianka, była nieosiągalna. Obecnie budżet strategiczno-kreacyjny obsługuje
agencja reklamowa Leo Burnett. Wydatki reklamowe ESI Distribution na tę markę
wyniosły w ub.r. 10,8 mln zł według danych Expert Monitora. ESI Distribution należy
do koncernu Nestlé, który w zakresie zakupu i planowania mediów współpracuje z
domem mediowym Universal McCann. Poza Nałęczowianką ESI Distribution zajmuje
się dystrybucją marek: Mazowszanka, Perrier, Vittel, Sanpellegrino. (MM)