Ogilvy, Nowy Jork najlepsza w ocenie magazynu "BtoB"
Amerykański magazyn "BtoB" (brat "Advertising Age") przyznał tytuł Agencji Business-to-Business Roku Ogilvy z Nowego Jorku. Agencję doceniono m.in. za kampanie...
Amerykański magazyn "BtoB" (brat "Advertising Age") przyznał tytuł Agencji
Business-to-Business Roku Ogilvy z Nowego Jorku. Agencję doceniono m.in. za
kampanie dla firm: IBM, Cisco i American Express, zdobycie 7 nowych budżetów i
znaczący wzrost biznesu. W kategorii średniej wielkości agencja BtoB wygrała The
Martin Agency z Richmond, a w kategorii mała agencja BtoB - Slack Barshinger z
Chicago. W kategorii agencji interaktywnych wybrano Agency.com z Nowego Jorku,
która obsługuje m.in. firmy: Hewlett-Packard, Visa i T-Mobile UK. Agencję doceniono
za wzrost biznesu - pozyskanie 24 nowych klientów i kampanię odświeżającą
wizerunek marki Hewlett-Packard po połączeniu z firmą Compaq. Według CMR/TNS
Media Intelligence całościowe wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych w ub.r.
wzrosły o 6,7 proc. w porównaniu z rokiem 2002, a wydatki na działania business-
to-business do końca listopada o 0,6 proc. ("BtoB")