BP nie prowadzi przetargu kreatywnego, ale tylko sprawdza oferty

Koncern BP zaprzeczył, że prowadzi przetarg na swój budżet, ale podał, że w ramach sprawdzenia tego, co dzieje się na...

Koncern BP zaprzeczył, że prowadzi przetarg na swój budżet, ale podał, że w

ramach sprawdzenia tego, co dzieje się na rynku, wysłał prośby o informacje do 10

agencji kreatywnych. Według BP jest to jego zwyczajowa procedura. Spółka nie

podaje, jakie agencje otrzymały listy dotyczące globalnego projektu. Należąca do

WPP Group agencja Ogilvy & Mather zdobyła bez przetargu wart 200 mln dol.

skonsolidowany globalny budżet koncernu w 1999 r. Prośba o zgłoszenia nie ma

związku z budżetem mediowym, który nadal jest obsługiwany przez dom mediowy

MindShare. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.