Nowa przyprawa Warzywko będzie reklamowana w telewizji i w prasie

Producent przypraw Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek nowy wariant przyprawy uniwersalnej Warzywko z dodatkiem pietruszki. Debiut nowego produktu wspierany będzie...

Producent przypraw Kamis-Przyprawy SA wprowadza na rynek nowy wariant

przyprawy uniwersalnej Warzywko z dodatkiem pietruszki. Debiut nowego produktu

wspierany będzie reklamą telewizyjną - Kamis podpisał właśnie umowę

sponsoringową popularnego serialu "M jak miłość" emitowanego w TVP2 w

poniedziałki i wtorki po godz. 20.00. Będzie jego sponsorem przez co najmniej przez

12 tygodni. W lecie br. planowana jest intensywna kampania reklamowa (agencja J.

Walter Thompson/Parintex, która wygrała w ubiegłym miesiącu przetarg na obsługę

tego brandu, kręci już spot reklamowy). Reklamy nowego Warzywka pojawią się

również w prasie konsumenckiej i branżowej. Za planowanie i zakup mediów

odpowiedzialny będzie dom mediowy MediaCom Warszawa. Producent twierdzi, że

nowy wariant Warzywka to jedyna na rynku przyprawa uniwersalna z dodatkiem

piertuszki (jako składniki do nowej receptury dodano także cebulę, marchew, seler

oraz smak bulionu). Nowe Warzywko dostępne będzie w trzech gramaturach: 75 g -

za 0,89 zł, 200 g - za 2,10 zł i 500 g - za 4,80 zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.