OCD Hurt Serwis wyda milion złotych na kampanię reklamową marki Tak
OCD Hurt Serwis przygotował pierwszą kampanię reklamową płynu do zmywania marki Tak. Firma została założona w 1998 r. przez czterech...
OCD Hurt Serwis przygotował pierwszą kampanię reklamową płynu do zmywania
marki Tak. Firma została założona w 1998 r. przez czterech dystrybutorów chemii
gospodarczej: Interchem Gdańsk, Komplex-Torus Warszawa, Tarkon Gradi Poznań i
Tarkon Gradi Wrocław. Linia Tak składa się z kilkunastu produktów, a wiodąca jest
linia artykułów do mycia naczyń sprzedawana w kilku wariantach. Ponadto marką
sygnowane są płyny do mycia szyb, proszki do czyszczenia, płyny odkażające,
chusteczki i gąbki do sprzątania. Linia Tak obecna jest na polskim rynku od pięciu
lat. Wojciech Radliński, dyrektor generalny Komplex-Torus, określił jej udziały
rynkowe na poziomie 2,5 proc. Produkty z linii Tak są sprzedawane z kanałach
dystrybucyjnych OCD Hurt Serwis, która swoim zasięgiem obejmuje sklepy
niezależne (nie obsługuje międzynarodowych sieci handlowych).
Kampania marki Tak jest pierwszą akcją reklamową, na jaką zdecydował się OCD
Hurt Serwis. Jej budżet wynosi 1 mln zł. Za jego obsługę odpowiada agencja
reklamowa Martis i dom mediowy Brand Connection. Kampania reklamowa startuje
15 marca br. i potrwa do końca kwietnia br. Obejmuje: TVP1, TVP2 i TVP3 oraz
Polsat. Zaplanowano także dystrybucję materiałów POS. "To pierwszy etap kampanii
- mówi Radliński. - Decyzję o ewentualnych kolejnych podejmiemy po jego ewaluacji".
OCD Hurt Serwis ma w swoim portfolio także inne własne stworzone od podstaw
marki: Focus (męski kosmetyki), Ten! (materiały higieniczne i płyny do zmywania),
Shock (płyny na owady), Vici! (proszki do prania), Milea (chusteczki higieniczne,
papiery toaletowe itp.), Fitti (kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy). Opakowania
do wszystkich produktów przygotował dział projektowy OCD Hurt Serwis. (AMS)