OCD Hurt Serwis wyda milion złotych na kampanię reklamową marki Tak

OCD Hurt Serwis przygotował pierwszą kampanię reklamową płynu do zmywania marki Tak. Firma została założona w 1998 r. przez czterech...

OCD Hurt Serwis przygotował pierwszą kampanię reklamową płynu do zmywania

marki Tak. Firma została założona w 1998 r. przez czterech dystrybutorów chemii

gospodarczej: Interchem Gdańsk, Komplex-Torus Warszawa, Tarkon Gradi Poznań i

Tarkon Gradi Wrocław. Linia Tak składa się z kilkunastu produktów, a wiodąca jest

linia artykułów do mycia naczyń sprzedawana w kilku wariantach. Ponadto marką

sygnowane są płyny do mycia szyb, proszki do czyszczenia, płyny odkażające,

chusteczki i gąbki do sprzątania. Linia Tak obecna jest na polskim rynku od pięciu

lat. Wojciech Radliński, dyrektor generalny Komplex-Torus, określił jej udziały

rynkowe na poziomie 2,5 proc. Produkty z linii Tak są sprzedawane z kanałach

dystrybucyjnych OCD Hurt Serwis, która swoim zasięgiem obejmuje sklepy

niezależne (nie obsługuje międzynarodowych sieci handlowych).

Kampania marki Tak jest pierwszą akcją reklamową, na jaką zdecydował się OCD

Hurt Serwis. Jej budżet wynosi 1 mln zł. Za jego obsługę odpowiada agencja

reklamowa Martis i dom mediowy Brand Connection. Kampania reklamowa startuje

15 marca br. i potrwa do końca kwietnia br. Obejmuje: TVP1, TVP2 i TVP3 oraz

Polsat. Zaplanowano także dystrybucję materiałów POS. "To pierwszy etap kampanii

- mówi Radliński. - Decyzję o ewentualnych kolejnych podejmiemy po jego ewaluacji".

OCD Hurt Serwis ma w swoim portfolio także inne własne stworzone od podstaw

marki: Focus (męski kosmetyki), Ten! (materiały higieniczne i płyny do zmywania),

Shock (płyny na owady), Vici! (proszki do prania), Milea (chusteczki higieniczne,

papiery toaletowe itp.), Fitti (kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy). Opakowania

do wszystkich produktów przygotował dział projektowy OCD Hurt Serwis. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.