Air France prowadzi przetarg na globalny budżet mediowy

Linie lotnicze Air France prowadzą przegląd ofert w zakresie planowania i zakupu mediów. Globalny budżet firmy jest szacowany na 30...

Linie lotnicze Air France prowadzą przegląd ofert w zakresie planowania i zakupu

mediów. Globalny budżet firmy jest szacowany na 30 mln euro. Obecnie na

najważniejszych rynkach jest obsługiwany przez sieć Media Planning Group (MPG) - w

Wielkiej Brytanii, Francji i Stanach Zjednoczonych. W przeglądzie ofert uczestniczą

również sieci Initiative i OMD. Air France jest w trakcie łączenia się z holenderskimi

liniami lotniczymi KLM. W wyniku tego mariażu ma powstać największa pod

względem przychodów linia lotnicza na świecie. W ubiegłym miesiącu Komisja

Europejska wyraziła zgodnę na to połączenie. MPG obsługuje również budżet mediowy

KLM. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.