Fiat zaprzecza pogłoskom o paneuropejskim przetargu na budżet BTL

Fiat zaprzeczył pogłoskom o tym, jakoby paneuropejski budżet BTL firmy miał być przedmiotem przetargu. Obecnie jest on obsługiwany przez agencję...

Fiat zaprzeczył pogłoskom o tym, jakoby paneuropejski budżet BTL firmy miał być

przedmiotem przetargu. Obecnie jest on obsługiwany przez agencję Arc. Franck

Ropert, marketing director Fiata w Wielkiej Brytanii, oświadczył, że firma jest

bardzo zadowolona z pracy agencji. Współpraca klienta z Arc trwa od 15 lat w

Wielkiej Brytanii i od 7 lat w innych krajach Europy Zachodniej. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.