Unilever eksponuje logo korporacyjne na swoich produktach
Unilever zdecydował, że będzie w większym stopniu niż do tej pory eksponować logo korporacyjne na wszystkich produktach, jakie ma w...
Unilever zdecydował, że będzie w większym stopniu niż do tej pory eksponować logo
korporacyjne na wszystkich produktach, jakie ma w swoim portfolio. To, co było do
tej pory umieszczone małym drukiem z tyłu opakowania, będzie teraz zdecydowanie
większe, dzięki czemu lepiej widoczne i bardziej czytelne. "Głęboko wierzymy, że
nazwa Unilever doda siły wszystkim aspektom naszego biznesu poprzez skojarzenie
jej z naszymi brandami" - powiedział Niall Fitzgerald, co-chairman w Unileverze.
Koncern nie przewiduje żadnej kampanii reklamowej wspierającej te zabiegi
marketingowe. Pierwszym koncernem, który wykorzystał w ten sposób logo
korporacyjne, był L'Oreal. Procter & Gamble także zdecydował się na takie
posunięcie, inicjując dwa lata temu program Brandsaver działający w USA. SC
Johnson w 2001 r. zaczął także wykorzystywać markę korporacyjną, eksponując ją
w większym stopniu w reklamie. ("Advertising Age")