Unilever eksponuje logo korporacyjne na swoich produktach

Unilever zdecydował, że będzie w większym stopniu niż do tej pory eksponować logo korporacyjne na wszystkich produktach, jakie ma w...

Unilever zdecydował, że będzie w większym stopniu niż do tej pory eksponować logo

korporacyjne na wszystkich produktach, jakie ma w swoim portfolio. To, co było do

tej pory umieszczone małym drukiem z tyłu opakowania, będzie teraz zdecydowanie

większe, dzięki czemu lepiej widoczne i bardziej czytelne. "Głęboko wierzymy, że

nazwa Unilever doda siły wszystkim aspektom naszego biznesu poprzez skojarzenie

jej z naszymi brandami" - powiedział Niall Fitzgerald, co-chairman w Unileverze.

Koncern nie przewiduje żadnej kampanii reklamowej wspierającej te zabiegi

marketingowe. Pierwszym koncernem, który wykorzystał w ten sposób logo

korporacyjne, był L'Oreal. Procter & Gamble także zdecydował się na takie

posunięcie, inicjując dwa lata temu program Brandsaver działający w USA. SC

Johnson w 2001 r. zaczął także wykorzystywać markę korporacyjną, eksponując ją

w większym stopniu w reklamie. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.