Zmiany i awanse w dziale marketingu w US Pharmacii

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu...

Z początkiem marca 2004 r. US Pharmacia wprowadziła w swoich strukturach istotne zmiany dotyczące funkcjonowania działu marketingu. Obecnie departament marketingu stanowią dwa piony: marketing produktowy i marketing serwisowy. W skład marketingu produktowego wchodzą wszystkie kategorie produktowe (m.in. przeciwbólowa, przeciwprzeziębieniowa, gastryczna, antyalergiczna, witaminowa) oraz sekcja rozwijania nowych marek i obszarów biznesowych. W skład marketingu serwisowego wchodzi sekcja przedstawicieli medycznych, PR markowy, produkcja materiałów promocyjnych i reklamowych i sekcja artystyczna. Jednocześnie w firmie miał miejsce szereg awansów. Jerzy Radziwanowski, do tej pory category manager kategorii przeciwbólowej, został awansowany na pozycję marketing managera sekcji leków przeciwbólowych i przeciwprzeziębieniowych - szefa dwóch kluczowych rynków dla firmy. Do sekcji tej należą m.in. 3 największe brandy US Pharmacii - Apap, Gripex i Ibuprom. Marcin Kubajczyk, do tej pory obejmował stanowisko category managera kategorii przeciwprzeziębieniowej, teraz jest na stanowisku marketing managera ds. rozwoju. Paweł Tomczak, dotychczasowy brand manager marki Apap, awansował na pozycję senior brand managera. Oprócz aktywności związanych z zarządzaniem marką będzie też odpowiedzialny za współpracę z mediami. Mateusz Lesiński, dotychczasowy brand manager marki Ibuprom, został awansowany na pozycję senior brand managera, dodatkowo będzie zajmował się aktywnościami związanymi ze współpracą z działem sprzedaży, głównie w zakresie trade marketingu, promocji i POSM. Elżbieta Hoffmann, dotychczasowy product PR manager, obecnie kieruje pracą nowo powstałej sekcji PR produktowego na stanowisku brand PR managera. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.