Ruszyła zmodyfikowana kampania telewizyjna marki Idea Pop

Ruszyła zmodyfikowana teaserowa kampania telewizyjna nowej oferty usługi pre-paid marki Idea Pop należącej do PTK Centertel. Pierwotna wersja spotu, która...

Ruszyła zmodyfikowana teaserowa kampania telewizyjna nowej oferty usługi pre-paid marki Idea Pop należącej do PTK Centertel. Pierwotna wersja spotu, która trafiła do stacji telewizyjnych na początku ubiegłego tygodnia, została wycofana (pisaliśmy o tym w DS "MMP" z 10 marca) - według nieoficjalnych informacji powodem wycofania spotu było podobieństwo wykorzystanych w nim elementów do trwającej właśnie kampanii teaserowej marki Heyah! należącej do Polskiej Telefonii Cyfrowej. Kampanię marki Idea Pop przygotowała agencja G2 należąca do Grey Worldwide Warszawa. Spot wyprodukowało studio The Chimney Pot. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative Warszawa. Teaserowa kampania nowej oferty Idea Pop potrwa jeszcze przez kilka dni. Od ubiegłego tygodnia trwa kampania nowej oferty Idei Pop w radiu i internecie. (PR, TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.