Merloni Indesit rozpoczęło akcję promocyjną pralek SuperSilent w Empikach
Merloni Indesit Polska rozpoczęło akcję promocyjną pralek marki Ariston z linii SuperSilent. Stoiska promocyjne pralek przygotowane zostały w wybranych salonach...
Merloni Indesit Polska rozpoczęło akcję promocyjną pralek marki Ariston z linii SuperSilent. Stoiska promocyjne pralek przygotowane zostały w wybranych salonach Empiku w całym kraju. Kreacja materiałów BTL przygotowana została przez agencję Albedo Marketing z Poznania, która również koordynuje całą akcję. Przekaz podkreśla zalety pralek Ariston SuperSilent sprawiające, że ich właściciel może wykorzystać wolny czas (zaoszczędzony dzięki pralce) bez dokuczliwego hałasu (jaki normalnie powodują pralki, a jakiego nie powodują pralki SuperSilent). Hasło wiodące brzmi: "Ciesz się ciszą i wolnością". Prezentacje mają na celu zapoznać z nową ofertą pralek Ariston jak największą liczbę klientów. Piorące pralki ustawiono w 34 Empikach. Promocję uzupełnia konkurs z nagrodami. "Nagrody w postaci wycieczek na Teneryfę, pralek Ariston AVSD 109 oraz książek "Poza ciszą" J. Carrolla z autografem autora mają utrwalać wizerunek Aristona jako marki, która oprócz znakomitej jakości oferuje ciszę, wolność i przyjemność" - powiedziała Beata Kalinowska z agencji Sigma. Akcja promocyjna zakończy się 10 kwietnia. Podobne promocje pralek Merloni Indesit przeprowadziło wcześniej, pod koniec ub.r., na terenie czytelni i bilbiotek. W okresie listopad-styczeń marka Ariston SuperSilent była także wspierana kampanią prasową przygotowaną przez Gruppę 66/Ogilvy i dom mediowy Carat Polska. Targetem kampanii byli konsumenci w wieku 25-44 lata, z miesięcznymi dochodami na gospodarstwo domowe powyżej 2,5 tys. zł. Na przełomie grudnia i stycznia br. udział ilościowy pralek Ariston w całkowitym segmencie pralek wyniósł 9,2 proc., podczas gdy na przełomie sierpnia i września ub.r. (przed wprowadzeniem do oferty pralek SuperSilent) udział ten wynosił 4,7 proc. (dane GfK). (MKS, MG)