MediaCom najbardziej pożądanym pracodawcą wśród agencji w Wlk. Brytanii

Dom mediowy MediaCom znalazł się na najwyższym, czterdziestym miejscu wśród domów mediowych i agencji reklamowych w rankingu "The Sunday Times"...

Dom mediowy MediaCom znalazł się na najwyższym, czterdziestym miejscu wśród domów mediowych i agencji reklamowych w rankingu "The Sunday Times" na najlepszego pracodawcę. MediaCom znalazł się w pierwszej setce tego rankingu z pięcioma innymi agencjami: TBWA/London - 49. miejsce, DDB London - 54. miejsce, domami mediowymi Carat - 61. miejsce i MindShare - 76. miejsce oraz agencją reklamową J. Walter Thompson - 95. miejsce. Agencją, która wypadła z top100 "The Sunday Times", a była w niej obecna przez ostatnie dwa lata, jest Abbott Mead Vickers BBDO. W rankingu badany jest poziom satysfakcji pracowników firm. Chodzi głównie o określenie poziomu zadowolenia z tego, że pracodawca ma ambicję bycia liderem i daje możliwość osobistego rozwoju pracownikom. Pomimo iż MediaCom w porównaniu z poprzednim rankingiem spadł o dziesięć pozycji agencja może się cieszyć z tego, że została bardzo wysoko oceniona za styl zarządzania i zaufanie do kadry zarządzającej. Na tym wymiarze MediaCom znalazł się w top 3 z wynikiem 81 procent. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.